M-am mutat. Deja...?

Da, dupa numai cateva articole scrise aici m-am hotarat sa ma mut pe propriul domeniu. Motive sunt mai multe.


Printre ele se numara faptul ca domeniul propriu imi permite mai multa flexibilitate in ceea ce priveste felul in care imi gestionez aplicatia si fisierele incarcate. Altul este ca domeniul propriu "da mai bine" in rezultatele din motoarele de cautare.


In fine, indiferent de motiv, cert e ca m-am mutat. De azi incolo ma gasiti la http://mihaibaboi.com. Blogul acesta va ramane aici, cu toate articolele sale.


De asemenea toate articolele de aici se vor regasi si pe noul blog. Cu ocazia asta sper sa ma tin de treaba si sa postez ceva mai des.


Va astept!

1 comentarii:

George Jipa spunea...

Bine ai facut ca te-ai mutat, dar vezi.. poate scrii si adresa corect! :P

Trimiteți un comentariu