Romanii au... Talent?!?

Bun, a fost prima editie din emisiunea de mare succes "Romanii au talent". Eu n-am vazut-o. Am vazut cateva clipuri aparute ulterior pe Youtube, bloguri si chiar pe la stiri.

Stiu si eu ce sa zic...? Prima impresie nu a fost prea stralucita. Ba chiar pot sa spun ca e una care tinde catre negativ. Eu nu sunt o persoana extremista si nu-mi place sa cataloghez lucrurile in alb si negru, dar aici tind sa merg catre "negru".

Am vazut ca, potrivit televiziunilor, momentele cele mai reusite au fost cu un copil care canta ca o soprana si doi gemeni (oameni in toata firea) care fac o coregrafie de 3 lei. Si juriul a fost incantat.

Poate am vazut eu lucrurile scoase din context, poate daca as fi vazut toata emisiunea mi-ar fi lasat o alta impresie, dar din ce am vazut, mi se pare aiurea.

Ceea ce PRO TV promoveaza ca fiind marile talente ale tarii sunt mai degraba un fel de Freak Show. Si nu, nu am nimic cu baiatul ala. Cred ca exista o nisa undeva la opera pentru el (contratenor am inteles ca se numeste), dar tot mi se pare un pic ciudat...

Vinerea viitoare chiar o sa ma uit (daca nu dorm iar pe la birou) si poate o sa-mi fac o impresie diferita. Poate doar o sa-mi confirm ca am avut dreptate.

Da, romanii au telent, sunt convins de asta. Numai ca inca n-au venit la emisiunea de la PRO.