Chinezu si cumparaturile

Nu, nu o sa fie un articol despre cum sa gasesti cele mai ieftine haine la Dragonul Rosu langa Bucuresti. Articolul acesta este prilejuit de faptul ca citez: "Chinezu te vrea la Gold Plaza". Ce'nseamna asta de fapt? Pai se lanseaza Galeria Kinect din centrul comercial Gold Plaza, Baia Mare.

Si cum se stie ca al nostru Chinez e baimarean, nu putea sa lipseasca de la asemenea eveniment. Si se mai stie ca tot ce face el implica si blogosfera in care se invarte, asa ca s-a hotarat sa mai ia pe cineva cu el.

A zis el ca ar vrea sa fie insotit de un blogger (cu doi "g", ca a fost o discutie acum vreo doua zile). Si-a mai zis ca trebuie ca blogger-ul sa faca ceva pentru treaba asta: si anume, sa spuna de ce i se pare important sa existe un centru comercial in orasul de bastina.

Zicea un A-lister la un moment dat: "eu sunt mai de la Buzau", cand facea pe prostul nestiutorul. Ei, eu sunt chiar din Buzau si cam stiu ce-i aia sa n-ai de unde alege cand vrei sa-ti cumperi ceva. La noi primul mall a venit acum vreun an sau doi. N-o sa spun c-a fost vreo revelatie ca mai vazusem, am fost si eu pe la altii care aveau deja dar tot m-am bucurat cand am auzit.

La inceput m-am bucurat doar ca se face (ajungem si noi pe harta), dar bineinteles ca a trecut repede. Si-atunci, de ce mi se pare important/util sa avem mall la noi, unde se termina baraganul si incep Carpatii? Pai sa va spun la ce folosesc eu mall-ul si cum mi-a schimbat "comportamentul de consumator"?

In primul rand, fac cumparaturile dintr-un singur loc; tot acolo platesc si facturi. De acolo scot si bani de la bancomat ca doar, acolo am nevoie de ei. Nu mananc "aripi picante" ca respectivul lant de fast-food a ales sa deschida in alta locatie in urbea noastra.

Si mai important e ca de cand a venit mall-ul in Buzau, am de unde sa-mi cumpar echipament si accesorii de munte. Alea tehnice tot de prin alte parti le-am luat, dar mai un pantalon de vara, mai un polar si un set de imbracaminte termala, mai un sac de dormit. Chestii care pana acum nu prea se gaseau. Ca sa nu mai spun ca mall-ul e locul de promenada, unde domnisoarele isi etaleaza ce au ele mai frumos (noile garderobe, evident). La noi mai putin decat in orasele mari, dar frumos oricum. :)

Dar cel mai mult si mai mult, mall-ul m-a salvat de sarbatorile astea. Am avut un program infernal la munca si nu am reusit sa plec de la birou decat la ore la care nici boschetarii nu mai umblau pe strazi. In seara de 23 decembrie, am reusit sa fug de la birou pe la noua fara ceva si m-am dus in singurul loc unde stiam ca pot sa gasesc cate ceva pentru fiecare membru al familiei: La Mall. Daca nu era locul asta, care sa adune mai multe magazine la un loc, n-aveam nicio sansa sa alerg bezmetic prin oras sa gasesc tot ce am nevoie.

Concluzia. Vreau la cumparaturi la Baia Mare, asa ca am scris acest articol, pentru a participa cu el la concursul deschis de Chinezu la el pe blog.