Voi cum cumparati hainele de corp?

Azi am fost sa-mi cumpar niste imbracaminte de corp. Bluza si pantaloni termali pentru purtat pe sub hainele de iarna pe munte. Pentru cei care nu stiu despre ce este vorba, puteti vedea aici. Numai ca odata ajuns la magazin m-am lovit de o dilema. Cum stiu ca sunt buni de mine?

Acum, e clar ca la lenjeria intima, gen chiloti si alte articole asemanatoare, nu probezi. Te uiti si te cam prinzi daca o sa-ti vina sau nu. Dar genul asta de articole in ce catgorie intra (ma refer mai ales la pantaloni, care sunt un fel de izmene)?

Sunt prea intime ca sa le probeze 5 oameni inainte ca tu sa te hotarasti sa le cumperi? Sau trebuie probat ca stii ca o sa cumperi ceva pe masura ta?

Eu am ales sa nu probez (mai ales ca si vanzatorul ezita sa-mi spuna ca pot folosi cabina de proba ca sa ma hotarasc). Din fericire am ajuns acasa si-mi veneau si bluza si pantalonii, dar intrebarea ramane. Voi cum faceti cand aveti de cumaparat genul asta de haine?